Прес-центр Про філію Послуги і тарифи Довідка Ресурси Оплата
Новини поштою

Послуга 800

Якщо для вас кожний дзвінок від клієнта є джерелом потенційного прибутку, а постійний зв’язок з клієнтами сприяє кращому розумінню їх потреб, Послуга «800» — це той надійний інструмент, що допоможе зробити ваш бізнес більш ефективним. Що таке Послуга «800». Це телефонна послуга, за яку сплачує компанія-замовник. Для всіх абонентів фіксованого зв’язку України, які телефонують на номер Послуги «800», цей дзвінок є безкоштовним (для абонентів мереж операторів рухомого (мобільного) зв’язку — за тарифами, встановленими оператором стільникового зв’язку). Компанії, що замовила Послугу «800», виділяється єдиний загальнонаціональний номер телефону формату 8-800-50ХХХХ0 (ХХХХ — ці цифри замовник може обирати за власним бажанням).

Послуга «800» — надійний зв’язок з клієнтами

  • Послуга «800» з успіхом використовується тими компаніями, для яких важливим є оперативне надання інформації клієнтам, наприклад, при організації довідкової служби чи служби підтримки клієнтів.
  • Як могутній маркетинговий інструмент Послуга «800» допоможе при проведенні широкомасштабних акцій, досліджень або опитувань населення.
  • Послуга «800» — це єдиний по всій Україні телефонний номер, що не потребує набору додаткових зонових кодів.
  • Завдяки Послузі «800» значно зростає ефективність рекламних кампаній. Вона створює ефект присутності Вашої компанії в кожному населеному пункті країни, що допоможе вчасно задовольняти потреби клієнтів та гнучко реагувати на вимоги ринку.
    Додаткові характеристики Послуги «800»:
  • Всі виклики, що надходять на номер Послуги «800», перенаправляються на телефонні лінії, встановлені Укртелекомом або іншими операторами зв’язку у вашому офісі, що безпосередньо підключені до АМТС ПАТ «Укртелеком», до АМТС/ОПТС інших операторів телекомунікацій та/або мережі ПАТ «Укртелеком», а також через мережі операторів рухомого (мобільного) зв’язку. Можливо перенаправлення на телефонний номер іншої країни або телефонний номер мережі оператора рухомого (мобільного) зв’язку чи декілька номерів.
  • Надання можливості двох варіантів перенаправлення: безумовна (переадресація здійснюється на один номер телефону, вказаний споживачем послуги 800) або умовна (переадресація на кілька номерів телефону, вказаних споживачем, здійснюється залежно від часу надходження виклику).
  • Можливо здійснювати обробку викликів, використовуючи робочі місця Центру обслуговування викликів Харківської філії ПАТ «Укртелеком». В такому разі перенаправлення на лінії зв’язку Вашого офісу не здійснюється. Навантаження повністю приймає на себе ЦОВ.
  • Можливо використання професіональних операторів Центру обслуговування викликів ПАТ «Укртелеком» після проходження спеціального інструктажу, що проводять спеціалісти Вашої компанії. В такому разі у Вас немає необхідності проводити набір нових співробітників, або використовувати вже існуючих.
Ми економимо Ваші гроші на кожному етапі, де це можливо!


Харкiвська філія ПАТ «Укртелеком»
Довідка за телефоном: 0-800-506-800
Поштова адреса: Україна, Харків-002, 61002, вул. Іванова, 7/9

Зворотний зв'язок