Прес-центр Про філію Послуги і тарифи Довідка Ресурси Оплата

Послуга 800

Якщо для вас кожний дзвінок від клієнта є джерелом потенційного прибутку, а постійний зв’язок з клієнтами сприяє кращому розумінню їх потреб, Послуга «800» — це той надійний інструмент, що допоможе зробити ваш бізнес більш ефективним. Що таке Послуга «800». Це телефонна послуга, за яку сплачує компанія-замовник. Для всіх абонентів фіксованого зв’язку України, які телефонують на номер Послуги «800», цей дзвінок є безкоштовним (для абонентів мереж операторів рухомого (мобільного) зв’язку — за тарифами, встановленими оператором стільникового зв’язку). Компанії, що замовила Послугу «800», виділяється єдиний загальнонаціональний номер телефону формату 8-800-50ХХХХ0 (ХХХХ — ці цифри замовник може обирати за власним бажанням).

Послуга «800» — надійний зв’язок з клієнтами

  • Послуга «800» з успіхом використовується тими компаніями, для яких важливим є оперативне надання інформації клієнтам, наприклад, при організації довідкової служби чи служби підтримки клієнтів.
  • Як могутній маркетинговий інструмент Послуга «800» допоможе при проведенні широкомасштабних акцій, досліджень або опитувань населення.
  • Послуга «800» — це єдиний по всій Україні телефонний номер, що не потребує набору додаткових зонових кодів.
  • Завдяки Послузі «800» значно зростає ефективність рекламних кампаній. Вона створює ефект присутності Вашої компанії в кожному населеному пункті країни, що допоможе вчасно задовольняти потреби клієнтів та гнучко реагувати на вимоги ринку.
    Додаткові характеристики Послуги «800»:
  • Всі виклики, що надходять на номер Послуги «800», перенаправляються на телефонні лінії, встановлені Укртелекомом або іншими операторами зв’язку у вашому офісі, що безпосередньо підключені до АМТС ПАТ «Укртелеком», до АМТС/ОПТС інших операторів телекомунікацій та/або мережі ПАТ «Укртелеком», а також через мережі операторів рухомого (мобільного) зв’язку. Можливо перенаправлення на телефонний номер іншої країни або телефонний номер мережі оператора рухомого (мобільного) зв’язку чи декілька номерів.
  • Надання можливості двох варіантів перенаправлення: безумовна (переадресація здійснюється на один номер телефону, вказаний споживачем послуги 800) або умовна (переадресація на кілька номерів телефону, вказаних споживачем, здійснюється залежно від часу надходження виклику).
  • Можливо здійснювати обробку викликів, використовуючи робочі місця Центру обслуговування викликів Харківської філії ПАТ «Укртелеком». В такому разі перенаправлення на лінії зв’язку Вашого офісу не здійснюється. Навантаження повністю приймає на себе ЦОВ.
  • Можливо використання професіональних операторів Центру обслуговування викликів ПАТ «Укртелеком» після проходження спеціального інструктажу, що проводять спеціалісти Вашої компанії. В такому разі у Вас немає необхідності проводити набір нових співробітників, або використовувати вже існуючих.
Ми економимо Ваші гроші на кожному етапі, де це можливо!


Харкiвська філія ПАТ «Укртелеком»
Довідка для фізичних осіб за телефоном: 0-800-506-800, 044-246-68-00
Довідка для юридичних осіб за телефоном: 0-800-506-801
Поштова адреса: Україна, Київ-601, 01601, бульвар Т.Шевченка, 18

Зворотний зв'язок