Прес-центр Про філію Послуги і тарифи Довідка Ресурси Оплата

Для населення

Тепер Вам не прийдеться по кілька разів передзвонювати на службу «09» через зайнятість чи довго чекати відповіді оператора. Навіть якщо всі оператори в даний момент зайняті Вам буде повідомлений приблизний час чекання. Якщо Ви не хочете чекати — Ви зможете просто залишити повідомлення, для того, щоб оператор сам передзвонив Вам.

Показники якості обслуговування в ЦОВ, визначені Харківською філією ПАТ «Укртелеком»:

  • втрати викликів через зайнятість лінії: не більш 2% (у годину найбільшого навантаження);
  • час чекання виклику в черзі: не більш 30 сек.;

Вхідний до складу ЦОВ пристрій інтерактивної голосової відповіді (ІVR) дозволяє:
  • програвати вітання абоненту, що набирає номер ЦОВ;
  • робити збір додаткової інформації на основі інтерактивної взаємодії зі споживачем (DTMF);
  • виконувати автоматизоване обслуговування абонентів («Точний час», «Прогноз погоди», «Анекдот дня» та ін.).


Харкiвська філія ПАТ «Укртелеком»
Довідка для фізичних осіб за телефоном: 0-800-506-800, 044-246-68-00
Довідка для юридичних осіб за телефоном: 0-800-506-801
Поштова адреса: Україна, Київ-601, 01601, бульвар Т.Шевченка, 18

Зворотний зв'язок