Прес-центр Про філію Послуги і тарифи Довідка Ресурси Оплата
Новини поштою

Перелік послуг

Перелік послуг, що надаються Харківською філією ПАТ «Укртелеком»

Послуги місцевого телефонного зв’язку
Основні послуги місцевого телефонного зв’язку — надання доступу до телефонної мережі (встановлення телефону);
— забезпечення телефонних з’єднань для передачі голосової або іншої інформації з використанням кінцевого обладнання;
— забезпечення телефонних з’єднань за системою інформаційно-довідкового обслуговування оператором;
— забезпечення телефонних з’єднань для виклику пожежної охорони, міліції, швидкої допомоги, аварійної служби газу, служби допомоги за телефонами 01 (101), 02 (102), 03 (103), 04 (104) і 112 відповідно.
Організація й включення каналів безпосереднього зв’язку (БЗ) БЗ — прямий зв’язок між двома пунктами телекомунікаційної мережі, який здійснюється з використанням пари металевих жил кабелю або пари металевих жил кабелю з використанням системи передавання, або оптичних волокон у волоконно-оптичному кабелі. Організується для передачі даних між офісами, для підключення до мережі Інтернет як до інших провайдерів, так і до Укртелекому, для організації ISDN (PRI, BRI), для підключення абонентського номера між різними площадками, для підключення охоронної або пожежної сигналізації й т. і.
Додаткові й інші послуги: — встановлення безобривної розетки;
— встановлення дод. дзвінка;
— встановлення світлової сигналізації;
— обладнання ТА підсилювачем;
— заміна, ремонт ТА;
— заміна стандартного лінійного шнура на подовжений;
— надання інформації про проведені розмови;
— виконання робіт із заміни проводки, встановлення додаткового телефонного апарата;
— заміна номера телефону за проханням абонента;
— зміна категорії телефону;
— встановлення блоків захисту від несанкціонованих підключень;
— підготовка, видача й виконання технічних умов на телефонізацію, підключення відомчих АТС, систем передачі;
— узгодження проектів;
— надання місця в кабельній каналізації, в тому числі здійснення технічного нагляду за роботою сторонніх організаціях у кабельній каналізації;
— виконання будівельних і ремонтних робіт (у т.ч. ВОЛЗ)
— надання місця для розміщення обладнання в ЛАЦ споживачів;
— вимір волоконно-оптичних і мідних кабелів;
— підключення відомчих АТС;
— підключення обладнання охоронної сигналізація до існуючого телефону;
— надання пар кабелю в оренду
Технічне обслуговування Обслуговування 1 пари кабелю, проводів, телефонних станцій споживачів, систем передачі, ВОЛЗ і т.д.
Додаткові види обслуговування на цифрових АТС (ДВО) Надаються абонентам, які підключені до цифрових АТС.
Перелік послуг ДВО, які надаються на цифрових АТС:
— скорочений набір номера.
— з’єднання без набору номера — («Гаряча лінія»).
— тимчасова заборона вхідного зв’язку.
— перенаправлення вхідних викликів.
— тимчасова заборона вихідного зв’язку.
— повідомлення про надходження нового виклику «Очікування виклику».
— виклик абонента за замовленням (побудка, нагадування).
— конференц — зв’язок.
— наведення довідки під час розмови.
— місцевий, міжміський, міжнародний електрозв’язок за паролем.
— передача вхідного виклику секретареві або на інший апарат.
— користування серійним номером.
— встановлення телефонного апарата (ТА) на очікування.
— подання ідентифікації лінії (номеру), яка викликає.
— обмеження ідентифікації лінії (номеру), яка викликає.
— завершення виклику при не відповіді.
— завершення виклику до зайнятого абонента.
— супроводжувальний виклик.
— аналоговий абонент з декількома номерами (на даний час на мережі ПАТ «Укртелеком» м. Харкова ця послуга не надається).
— передача вхідних викликів на автоінформатор або до бюро доручень (на даний час на мережі ПАТ «Укртелеком» м. Харкова ця послуга не надається).
— повторний виклик без набору номера (на даний час послуга не надається).
— прямий зв’язок (виклик прямого абонента, крім скороченого набору) (на даний час послуга не надається).
— подання ідентифікації підключеної лінії (номеру) (на даний час послуга не надається).
— обмеження ідентифікації підключеної лінії (номеру) (на даний час послуга не надається).
ЦВСС із функціями центра обслуговування викликів (ЦОВ) ЦОВ — програмно-апаратний комплекс, що дозволяє автоматично або напівавтоматично (за допомогою операторів) здійснювати обробку телефонних викликів, організовувати вихідні виклики й надавати клієнтам різні послуги.
Серед таких послуг:
— Автоматичні послуги («Точний час», «Прогноз погоди», «Анекдот дня» та ін.).
— Послуги з використанням операторів («Довідково-інформаційна служба» (надання номерів телефонів абонентів за повними даними), «Комерційна довідково-інформаційна служба» (надання номерів телефонів абонентів за неповним даними)).
— Вихідний обзвон абонентів. Ця послуга може бути корисною для обзвона великої кількості абонентів. Пропонуємо скористатися цією послугою в наступних випадках: для поздоровлення клієнтів Вашої кампанії зі святами та іншими врочистими подіями; для інформування клієнтів про наявність заборгованості за надані товари або послуги, про зміну тарифів або умов надання послуг/продажу товарів.
— Соціологічні опитування. CATІ (Computer Assіsted Telephone Іntervіew) — це система комп’ютеризованого телефонного інтерв’ю для проведення маркетингових або соціологічних досліджень. Оператор ЦОВ, що спілкується з респондентом, має в наявності телефонну гарнітуру («вільні руки») і комп’ютерний термінал, на екрані якого він читає питання анкети, відразу фіксуючи відповідь. Заповнені анкети заносяться в загальну базу дані дослідження. Система також може забезпечувати автоматичний набір телефонних номерів з бази даних респондентів. Використання CATІ дозволяє досягти значної економії часу й коштів на проведення телефонних досліджень.
— Відправлення факсів за телефонними номерами абонентів.
— Послуга «платний номер» для всіх, хто хоче надавати платні послуги по телефону. При цьому дзвінки на Ваш номер телефону від абонентів можуть бути платними й тарифікуються відповідно до Вашого бажання. Існують наступні типи тарифікації: за з’єднання; за хвилину розмови; за з’єднання й за хвилину розмови, за послугу.
— «Скорочений номер». Надання в користування підприємствам й установам скороченого номера формату 1ХХ, 1ХХХ або 0Х, 0ХХ для створення довідково-інформаційних і сервісних служб.
— Голосова й факсимільна пошта. «Голосова й факсимільна пошта» це послуга Центру обслуговування викликів, що працює як звичайний автовідповідач.
Голосова/факсимільна пошта дозволяє приймати й зберігати голосові повідомлення або факси, якщо Ви не можете відповісти на дзвінок, а також прослухати залишені Вам голосові повідомлення або прийняти факс з будь-якого телефону по всьому миру. Якщо Ви не маєте міського номеру телефону, але бажаєте одержувати голосові повідомлення або факси Вам також у цьому допоможе голосова/факсимільна пошта. Можливо організувати перенаправлення голосового повідомлення або факсу на Вашу електронну пошту.
Послуга 800 Це телефона послуга, за яку платить компанія-замовник. Для всіх абонентів фіксованого зв’язку України, які телефонують на номер Послуги «800», цей дзвінок є безкоштовним (для абонентів мереж операторів рухомого (мобільного) зв’язку — по тарифах, встановленим оператором стільникового зв’язку). Компанії, що замовила Послугу «800», виділяється єдиний загальнонаціональний номер телефону формату 8-800-50ХХХХ0 (ХХХХ — ці цифри замовник може обирати за власним бажанням).
Аудіотекс (послуги 8-900) Це різні платні послуги інформаційно-довідкового та розважального характеру 8-900, які надаються в інтерактивному режимі з використанням спеціального обладнання. Надання більшості послуг повністю автоматизовано, але є й такі, які передбачають живе спілкування зі споживачем. Найбільшою популярністю користуються різноманітні розиграші й інтерактивні ігри, голосування, гороскопи та гадання, розповіді для дорослих у запису та спілкування з оператором. «Укртелеком» бере участь у технологічному процесі надання послуг Аудіотекс, забезпечуючи доступ абонентів телефонної мережі до обладнання операторів послуг Аудіотекс через власні АМТС, облік і тарифікацію послуг, а також здійснює виставляння рахунків і збір коштів.
Послуги міжміського та міжнародного телефонного зв’язку
Основні послуги міжміського та міжнародного зв’язку — міжміські телефонні розмови й факсиміле-зв’язок у межах області та України;
— телефонні розмови та обмін іншими повідомленнями з абонентами мереж операторів рухомого (мобільного) зв’язку (при доступі по кодах мереж операторів рухомого (мобільного) зв’язку);
— міжнародні телефонні розмови й факсиміле-зв’язок з абонентами держав — членів СНД та інших іноземних держав.
До інших основних послуг міжміського та міжнародного телефонного зв’язку належать телефонні розмови та обмін повідомленнями:
— с абонентами глобальних (супутникових) мереж;
— по кодах 700, 800, 900 тощо;
— за міжнародними номерами 388-3, 800, 979 тощо;
— якості, відмінного від нормованої для загальнодоступних (універсальних) послуг>.
Додаткові послуги міжміського та міжнародного зв’язку — надання розшифровки нарахованої плати;
— видача оперативної інформації про проведені переговори та ін.;
— груповий міжміський телефонний зв’язок (конференц-зв’язок);
— інформаційно-довідкові;
— передача й прийняття відеозображень;
— надання в користування кінцевого обладнання;
— надання послуг відеоконференц-зв’язку;
— підключення обладнання охоронної сигналізації до існуючого телефону;
— послуги зв’язку із глобальними мережами супутникового зв’язку;
Послуги телеграфного зв’язку
Основні послуги телеграфного зв’язку — прийняття, передача й доставка телеграм;
— абонентне телеграфування через національну мережу абонентного телеграфування (далі — АТ);
— абонентне телеграфування через об’єднану мережу національного й міжнародного абонентного телеграфування (далі — Ат/ телекс);
— надання телеграфних каналів у користування;
Додаткові послуги телеграфного зв’язку по усних заявах:
— видача відправникам засвідчених копій відправлених телеграм;
— запит про вручення телеграми адресатові в пункті призначення;
— анулювання поданої відправником телеграми до її передачі каналами зв’язку;
— запит на повторення раніше отриманої адресатом телеграми, крім телеграм з оцінкою «засвідчена», з оплаченою відповіддю та з повідомленням про вручення;
— пред’явлення оригіналів розписок на вручені телеграми для уточнення необхідних відомостей;
по письмових заявах:
— досилання й доставка телеграм на іншу адресу, відзначену адресатом;
— доставка телеграм, що адресовані «до запитання», за місцем проживання адресата;
— доставка телеграм в абонентні скриньки;
— зберігання телеграм, отриманих на ім’я адресата «до запитання», протягом двох місяців;
— надання відповідно до законодавства відправникам й адресатам потрібних їм довідок про відправлені телеграми, у тому числі довідок про адреси відправників телеграм, з оплатою за рахунок заявника.
— виготовлення ксерокопій;
— ремонт і технічне обслуговування телеграфного обладнання;
Послуги проводового радіомовлення
  Мережею проводового радіомовлення транслюються програми національної радіокомпанії України, програми державних обласних і регіональних телерадіокомпаній, районних радіоредакцій та недержавних радіоорганізацій.
Програми транслюються з 5 години 30 хвилин до 00.00, технологічна перерва на всій мережі з 14.00 до 15.00.
На сьогодні ПАТ «Укртелеком» надає такі послуги:
— встановлення радіотрансляційних точок і забезпечення їхнього функціонування;
— встановлення вуличних гучномовців;
— обслуговування мереж провідного віщання;
— звукопідсилення (озвучування в приміщеннях і на відкритих просторах);
— надання каналів, студій і мереж провідного віщання в користування (оренду) для передачі програм й їхньої трансляції радіоорганізаціям, які мають відповідну ліцензію;
— трансляція сигналів оповіщення в умовах надзвичайних ситуацій, надзвичайного й військового стану;
Послуги передавання даних
Frame Relay
як альтернатива виділеним цифровим каналам електрозв’язку, дає можливість побудови корпоративних мереж із гнучкою конфігурацією; одночасної передачі даних, голосовий і відеоінформації з гарантованою якістю (мінімальні затримки при передачі й максимальній компресії даних); захисту інформації від несанкціонованого доступу;
ISDN
цифрова мережа, що забезпечує цифрові з’єднання між кінцевим обладнанням для підтримки широкого спектра телекомунікаційних послуг (мовних та інформаційних):
— цифрова телефонія й передача факсимільних повідомлень
— відеотелефонія, віддалений доступ до локальної обчислювальної мережі;
— комутований (безпарольний, парольний) доступ до мережі Інтернет
— висока швидкість передачі інформації
— для ISDN BRI на швидкості до 128 Кбіт/с
— для ISDN PRI — на швидкості до 1920 Кбіт/с
— відеоконференції
— передача даних
— додаткові види обслуговування (ДВО).
Використовуючи одну абонентську лінію, можна телефонізувати невеликий офіс, або реалізувати у себе вдома ще один телефон.
Мережа ISDN поєднує в собі можливість як звичайної телефонної мережі, так і мережі передачі даних. ISDN забезпечує, надійний зв’язок, захищений від електричних перешкод.
Існує два типи підключення це — ISDN BRI (два В-канали кожний з пропускною спроможністю 64 Кбіт/с, і D-канал із пропускною спроможністю 16 Кбіт/с) і ISDN РRI (тридцять В-каналів кожний із пропускною спроможністю 64 Кбіт/з, і D-канал із пропускною спроможністю 64 Кбіт/с). Здійснюється укладання договорів з абонентами на надання послуг ISDN
Надання в користування каналів електрозв’язку
Надання в користування місцевих, міжміських та міжнародних каналів електрозв’язку Канали електрозв’язку забезпечують:
— гарантовану якість і швидкість передачі даних;
— можливість використання каналів для побудови корпоративних мереж;
— можливість організації постійного підключення провайдерів до мережі.
Типи каналів електрозв’язку:
— аналогові (смуга частот 0,3 — 3,4 кГц) для передачі голосу й/або даних;
— цифрові (швидкість передачі даних 64 кБ/с і вище);
— комбіновані аналого-цифрові;
— цифрові в аналогових системах передачі;
— аналогові в цифрових системах передачі.
Надання послуг таксофонії
Послуги місцевого, міжміського та міжнародного зв’язку надаються за допомогою єдиної таксофонної картки. ПАТ «Укртелеком» також пропонує розміщення реклами на таксофонних картках.
Пункти колективного користування
Надають послуги місцевого, міжміського та міжнародного телефонного зв’язку, міжміського та міжнародного відеотелефонного зв’язку, документального електрозв’язку.
Послуги для корпоративних та бізнес-абонентів
Послуги телефонії, послуги Інтернет (комутований, некомутований доступ, додаткові послуги), послуги передавання даних (Unet, MPLS, FR), надання в оренду каналів електрозв’язку, послуги Дата-Центру (веб-хостінг, віртуальні виділені сервери, апаратний хостінг), послуги Контакт-Центру (телемаркетинг, обробка вхідних викликів).
РадіоСпот (бездротовий доступ до мережі Інтернет) Широкосмуговий бездротовий доступ до глобальної мережі Інтернет за технологією Wi-Fi гарантованої швидкості.
Ключові переваги послуги:
— постійне підключення: доступ до Інтернет 24 години 7 днів на тиждень;
— висока швидкість передавання даних: до 2048 кБ/с;
— мобільність — можливість пересування в межах Wi-Fi зони не перериваючи з’єднання;
— простота активації з’єднання з Інтернетом;
— роумінг — доступ у всіх Wi-Fi зонах Укртелекому.
Технологія:
Wi-Fi (абревіатура від Wireless Fidelity) один з форматів передачі цифрових даних радіоканалами, що використовується для підключення до глобальної мережі Інтернет та WLAN (бездротовим локальним мережам), а точніше, сімейство стандартів IEEE 802.11. Для надання доступу до Інтернету в певній зоні встановлюють точки доступу (Access Point). Технологія забезпечує гарантований зв’язок із точкою доступу на відстані 50-100 метрів і може одночасно підтримувати кілька десятків активних користувачів. Стійкий й якісний зв’язок між всіма точками доступу забезпечує повноцінний роумінг, що дозволяє користувачу пересуватися по всій зоні покриття, не перериваючи при цьому постійне підключення до мережі
Універсальні телекомунікаційні картки передплачених послуг «ВСЕсвіт» та «ВСЕсвіт плюс». Економія на послуги зв’язку до 20%.
Послуга дозволяє користуватися послугами зв’язку на всій території України, незалежно від місця придбання картки.
Універсальна телекомунікаційна картка передплачених послуг «Всесвіт».
Послуги картки «Всесвіт»:
— міжміський зв’язок;
— міжнародний зв’язок;
— дзвінки абонентам мобільного зв’язку;
Універсальна телекомунікаційна картка передплачених послуг «Всесвіт плюс».
— послуги міжміського, міжнародного зв’язку, а також доступ до мереж операторів мобільного зв’язку;
— для одержання послуг комутованого доступу (Dial-up) до мережі Інтернет;
— для одержання послуг бездротового доступу до мереж Інтернет (Wi-Fi);
Зниження тарифів на розмови у вечірні, нічні, вихідні й святкові дні.
Можливість одержання послуг з телефонних автоматів, з домашніх, офісних, готельних та інших телефонів.
Послуги Інтернет
Відкритий доступ за технологією безпарольного доступу Це послуга, що базується на технології безпарольного доступу до мережі Інтернет по телефонній лінії за допомогою модему (Dial-Up). На відміну від існуючих дотепер аналогічних послуг, Вам не треба купувати інтернет-картку або укладати договір з Інтернетпровайдером
Комутоване ІР з’єднання (Dial-Up) — це традиційний доступ до мережі Інтернет по телефонній лінії за допомогою модему.
ОГО! Нова послуга — базується на технології ADSL (Asymmetric Digital Subscriber Line). ADSL — це нова технологія, що дозволяє організувати постійно діючий високошвидкісний доступ до мережі Інтернет по існуючій телефонній лінії (при чому лінія залишається вільної для розмов).
Надання в користування модему (додаткова послуга ОГО!) Обладнання абонентської лінії модемом на стороні споживача
Підтримка постійної ІР-адреси (додаткова послуга ОГО!) Надання постійної ІР-адреси із блоку ІР-адрес Укртелеком
Постійне IP з’єднання по виділеній лінії Абонент підключається до вузла доступу мережі Інтернет Укртелеком по фізичній лінії, при цьому він одержує послугу доступу до ресурсів Інтернет у режимі on-line (цілодобово). Для кожного клієнта на вузлі доступу конфігуруються параметри маршрутизації трафіка
Надання в користування модему/ів (додаткова послуга при постійному IP з’єднанні по виділеній лінії) Обладнання абонентської лінії модемом/ми на стороні споживача, вузла доступу
Надання інформації з обсягу трафіка (додаткова послуга при постійному IP з’єднанні по виділеній лінії) Надання в електронному вигляді обсягу прийнятої і переданої інформації за попереднім замовленням абонента (одноразово)
«Ліга Чемпіонів — онлайн» Це послуга Інтернет-трансляцій у прямому ефірі матчів турніру Ліга Чемпіонів УЄФА на швидкості передачі інформації 300 Кбіт/с і 1 Мбіт/с для абонентів послуги «ОГО!»
xDSL-з’єднання Високошвидкісний доступ до мережі Інтернет по телефонній лінії з використанням технології IDSL (при використанні модемів Сиріус-128, Пілігрим-115)
Укрпост (додаткова послуга для абонентів послуг постійного IP-з’єднання по виділеній лінії, комутованого доступу, ОГО!, Відкритого Доступу) Сервіс електронної пошти для користувачів Інтернет — послуг Укртелеком
Послуги DNS Реєстрація додаткового домену в зоні хх. ukrtel.net, підтримка первинного DNS, підтримка вторинного DNS
Послуги ІР-служб Телеконференції (одержання новин із сервера телеконференцій), віртуальний FTP — ceрвер, віртуальний WWW-cервер, WWW- хостінг (розміщення інформації на серверах Укртелеком)
Віртуальне комутоване і постійне ІР — з’єднання Надання шлюзу Віртуальних з’єднань, порту комутованого і постійного з’єднання для організації віртуальної мережі
Розміщення фізичного сервера Розміщення сервера споживача на призначених для цього площах Укртелеком, Надання в користування фізичного сервера.
Мережний транзит Надання споживачам, провайдерам, іншим операторам телекомунікацій постійного доступу до мережі Інтернет зі швидкістю від 1 до 100 Мбіт/с
Профі — Інтернет Забезпечення споживачів — юридичних осіб, за винятком провайдерів Інтернет — послуг, постійним доступом до мережі Інтернет зі швидкістю від 1 до 100 Мбіт/с
ОГО!КОМПлект Компанії Укртелеком, Intel й Microsoft надають можливість абонентам стати власником найбільш сучасного комп’ютера з ліцензійним програмним забезпеченням зі швидкісним підключенням до мережі Інтернет (послуга «ОГО!»)
Послуга WEB — хостінга Виділення дискового простору на сервері Дати-центра Філії інформаційно-комунікаційних систем Укртелеком, підключеного до мережі Інтернет. Призначено для розміщення інформації замовника
Послуга Аппаратного хостінга Розміщення обладнання споживача на технічному майданчику Дата-центру Філії інформаційно-комунікаційних систем Укртелекому, надання одного порту Ethernet і підключення обладнання до мережі Інтернет.
Послуга побудови віртуальної приватної мережі (VPN) за технологією MPLS Забезпечує передачу в пакетному виді інформації між офісами споживача, які перебувають під одним адміністративним підпорядкуванням, з використанням мережі MPLS Укртелеком
Послуги електронної пошти бізнес — абонентам Надання електронної поштової скриньки в домені utel.net.ua, у домені абонента, підтримка сервера електронної пошти абонента, підтримка віртуального поштового сервера абонента, надання альтернативного імені (псевдоніма) для електронного поштового сервера абонента, виділення абонентові додаткового дискового простору
Послуги з реєстрації і підтримки доменів, які надаються споживачам послуг Інтернет у Дата-центрі філії інформаційно-комунікаційних систем Реєстрація, делегування, підтримка домена другого рівня;
Реєстрація, делегування, підтримка домена третього рівня;
Реєстрація, делегування, підтримка географічного домена третього рівня;
Реєстрація, делегування доменів у публічних доменах верхнього рівня
Послуги Інтернет пункту колективного користування
Введення інформації (e-mail) із бланка заяви в комп’ютер; передача інформації. Введеної оператором або перенесеної з дискети споживача; зберігання інформації, призначеної для споживача; запис інформації на дискету споживача; видача інформації на папері; користування послугами оператора для роботи на ПЕОМ; використання обчислювальної техніки (ПЕОМ) без доступу до мережі INTERNET, сканування інформації з аркуша А4, запис інформації на компакт-диск споживача
Використання обчислювальної техніки (ПЕОМ) для on-line-доступу до мережі INTERNET (додаткові послуги пункту колективного користування) Доступ до мережі Інтернет з пункту колективного користування
Встановлення програмного забезпечення Windows Встановлення программного забезпечення Windows для роботи в мережі Інтернет
Підключення модему до абонентської лінії Підключення модему до абонентської лінії для роботи в мережі Інтернет
Надання послуг доступу абонентам DSL до телекомунікаційної мережі Оператора (Контент — провайдера) Файлообміна мережа
Ігровий портал
Служба знайомств
Форуми


Харкiвська філія ПАТ «Укртелеком»
Довідка за телефоном: 0-800-506-800
Поштова адреса: Україна, Харків-002, 61002, вул. Іванова, 7/9

Зворотний зв'язок