Прес-центр Про філію Послуги і тарифи Довідка Ресурси Оплата
Новини поштою

Система якості

Управління якістюНаприкінці 2001 року Харківська філія ВАТ «Укртелеком» була оголошена експериментальною зоною з роз­робки та впровадження системи управління якістю відпо­відно до вимог стандарту ISO 9001—2001. На філію була покладена велика відповідальність, оскільки саме їй було необхідно вперше створити та опрацювати результативну систему управління підприємством, вимо­ги до якої розроблені з використанням сучасного світо­вого досвіду. І ця система була створена.

У червні 2003 року Орган з сертифікації систем якості «ПРИРОСТ» перевірив і оцінив систему управління якістю Харківської філії ВАТ «Укртелеком» та підтвердив її відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001—2001. За результатами перевірки філія отримала сертифікати відповідності системи управління якістю.

Інструментом підтвердження функціонування системи управління якістю та дії сертифікату є наглядові аудити, які щорічно здійснюються Органом з сертифікації. Так, в липні 2007 року в Харківській філії проведено четвертий наглядовий аудит за сертифікованою системою управління якістю. За результатами аудиту Органом з сертифікації МЦЯ «ПРИРОСТ» прийнято позитивне рішення щодо підтвердження дії сертифікату відповідності системи управління якістю вимогам ДСТУ ISO 9001—2001. Це свідчить про те, що вся діяльність Харківської філії спрямована на максимальне задоволення постійно зростаючих вимог споживачів щодо надання якісних телекомунікаційних послуг.


Харкiвська філія ПАТ «Укртелеком»
Довідка за телефоном: 0-800-506-800
Поштова адреса: Україна, Харків-002, 61002, вул. Іванова, 7/9

Зворотний зв'язок